BORANG TEMPAHAN

NAMA
EMAIL ADDRESS
ALAMAT RUMAH
NO H/P / RUMAH / PEJABAT
PRODUK BARANG & KUANTITI

create form


Pak Ngah Food & Catering Services telah beroperasi sejak 1998 dalam perkhidmatan katering yang dulunya dikenali sebagai ‘FOR YOUR CATERING’.
Pada mula Pak Ngah Food hanya tertumpu di Kawasan Muar dan di sekitar Johor sahaja. Ini adalah kerana masakan yang disediakan adalah masakan bertema Negeri Johor. Atas permintaan yang tinggi terhadap masakan Johor, Pak Ngah Food telah memperkembangankan syarikatnya dengan membuat pemasaran di sekitar Melaka, Seremban, Kuala Lumpur dan Selangor.
Pemilik Syarikat Pak Ngah Food & Catering Services sebenarnya adalah generasi kedua (ke-2) sebuah keluarga yang berasal dari Muar, Johor yang telah menjalankan perkhidmatan katering lebih dari 10 tahun di Muar.
Syarikat ini adalah sebuah syarikat sepenuhnya milik bumiputra yang ditadbir oleh pemilik yang bertauliah. Bagi memperkembangkan syarikat, Pak Ngah Food telah mendapat idea yang baru dengan mengeluarkan 'Produk Masakan Segera Tradisi Asli Johor' yang dibuat secara segera.Telah mendapat sambutan ramai atas keluaran produk Pak Ngah Food. Diyakini citarasa yang asli.

0 Comment